Thursday, September 25, 2008

what's wrong with them?

whenever im with hui ping, she keeps telling me that some cheekopehs keeps staring at us.
she's so observant
something weird always happen when im with her, ahhahah
anws, talking bout weirdos
was going home with smit and steph-funny today
oh, btw, steph-funny is hui ping's new name. she named herself that and she name me toot.
yeah, there was this really skinny but really tall guy wearing purple and listening to music
and the music was bloody loud!!!
we were like 3m aparts, i could hear the music and guess the music.
and he kept staring at us. that's not the freaky part though
oh btw, his legs are superrr skinny. JEALOUS
he was leaning against the side and we were sitting on the seats
then this guy came in and just nice stand in between us so it means we cant see him, and he cant see us.
then he purposely walk over to the other side! omg. and he continued to STARE
like what's wrong luh, not like we're naked or something
we were pretty freaked out by then
and then we reached smit's stop
i was so worried the guy would follow her out of the train
BUT THANKS GOODNESS. he stayed
the next stop was yishun. i prayed he'll get out then becuz the next next stop would be ours.
and my prayers came true!
so yay, we're all safe. hehee

then me and steph went to KFC for lunch
i was on the phone and after i hung up, she say that the guy sitting opp us just now was pretending to read a book and kept staring at us. gross. so many weirdos!!

oh the last weirdo is the best!! so funny

the other time i went popular to get a bunch of stuff
i went to the cashier to pay for it and the guy before me was buying a mag.
he put it face down and the back cover was like some cartoon
i thot he was buying it for his children or something
the auntie scanned it and flip it to the front cover
GUESS THE MAG
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
.

MAXIM
if you dont know what kinda mag is that.
it's an adult mag. something like FHM.
and the next thing i saw.
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.he immediately flip it to the back cover again.
HAHAHAHA, i was lmao inside
then when i walk out of popular, he was waiting for the lift then he kept staring at me
but like if you wanna buy maxim, so be it! i don really care if you read porn or not cuz i DONT KNOW YOU.
gosh, BE A MAN! just purchase it luh. HAIYOOOOOOOO

dinner time.

No comments: