Tuesday, July 1, 2008

ONE WORD: TERRIBLY BORING (ok that's 2 words)

yknow mrs chia used to teach jc, so she's going at a SUPER fast speed
that's why i cant catch chem
then mr wong aka gay teacher used to teach pri sch
super slow
ughh
see how they contradict each other??
4 pages of chap he haven complete yet
2 days pass alr
if it was ms magata teaching that chap
she would have finished it in 10min
he really thinks we're stupid huh
for goodness sake, we're sec 3 alr, later we cant finish our syllabus then kill you
not that he teach badly, just that

it's REALLLLY slowwwww
until i couldnt tahan then i texted badelmo

went for lunch with nisa dian and siti=]
sooo, siti do know alot of those kind of books huh
HAAH
i don noe why, they are just amusing
especially nisa's laughter. the best. most influential and crazy laughter
haha
then met up with hui ping and min yee
ooh, min yee's sick
tsk tsk
and hui ping still as crazy as ever
OMG!!
we created this 'beat-box' that consist of sounds of shitting and peeing
it's damn funny!!
we must show smita and min yee 2moro=]]]

did i mention we got into the finals of the geog competition?
if i did heck
not sure to be happy or not but oh wells
would be performing at dunman high on 26 july
however we need supporters but then there is speech day
so like, i think we'll have very little supporters
or worse, none
HEEE
yes


oh man, my connection is really irritating

msn is being a bitch (i so agree with smita)
ughh
keep signing in and out
don hate me k
cuz i really find those ppl who keep signing in and out irritating and now im doing it
TSK


OH I HAD AFTERNOON NAP FOR THE FIRST TIME THIS YEAR
shiok=]
oh and i tried my dumpling
best=]] really very nice
so far no stomachache. good
anws i just wrapped it, the ingredients are from mummy
and i might not have eaten the one i wrapped anws
HAHA


im bored
but i have so many things to do
E MATH test 2moro
gahh
the holiday hw's not even with us
how to study
damn shyt.
HMPH
kk, i better go do my ss hw. suppose to hand in on mon
oops
im still sleepy!!
nite guys




i look young~!




No comments: