Tuesday, September 11, 2007

OMG OMG

i just killed another MOSQUITO!!!
WHEE^^
but after seeing it on my hand again

'yuck! yuck! eee!'

exactly wat i said. SERIOUS
nvm...
realize got quite a few pics haven post yet but i'm using the com
so... CANNOT
i feel not hardworking again
AH!!!!
MLG IS NOT WORKING
AGAAAAAIN
FREAK YOU MAN! ! ! !

nvm
i haven taken pics of my kitchen for art
but then....
i don noe how to print them out
?????

nvm, ask my mummy
she not back yet
my eyelid's dropping

ok, got to get some rest
2moro not studying cuz got the freaking D & T practical
not test, just some rubbishing
so stupid
then thur got maths remedial. i don need, but i wanna..
like my maths are so not improving?!

yup
fri, ART
........
haiz. then maybe sat and sun will meet up agian
but hope we will find a table and chair to sit this time
if not out butts gonna suffer again
!!!
ok, stop crapping
brothers defination of crap

crap=shit

TOODLES!!

No comments: